mandrivnik: (вовк)
[personal profile] mandrivnik
День четвертий. За день ми проіхали 62.5 км. Наразі ми на на висоті 1425м. Почали день з висоти 670м. Набір висот 2700м. Протягом шляху максимальна висота була 1480 м. Максимальна швидкість 65 км. Середня швидкість в дорозі 14. Км на год. Протягом всього шляху були суцільні підйоми і нащастя спуски. Але краса і неймовірні пейзажі справді зачаровували. Було багато водоспадів, сніжні вершини, звивисті серпантини,підвісні містки, шумлячі потоки і декілька сіл з вежами. На вечір зупинилися в Селищі Местіа 1.5 км від центра по правому березі річки Местіа Чала. Порівнямо з доволі бідними навколишніми сілами в цьому зроблена спроба зробити туристичну інфраструктуру, тобто є і хостел і інформ бюро. А найцікавіший вигляд має поліцейська дільниця справді щось футуристичне. Ми зустріли двох велосипедистів з похилого віку з Чехіі, котрі любязно підказали де є кемпінг. В кемпінгу завдяки розвинутим лінгвістичним і комунікаційним здібностям та природному шарму довелося домовитись зупинитись в будинку зі всіма зручностями лише за 25 грн. На добу. На наступний день запланований піший вихід до льодовика Чаладі. Завтра ми побачимо вершину Чатіні 4370 метрів і власне льодовик. Info: До вершини Чатіні ще за радянських часів було прокладено більше 15 альпійських маршрутів вищоі пятоі та шостоі категоріі.

Сьогодні було закуплено 8.8 літрів вина, лишилось нічого, чекаєм ранку....

Окремо хочеться згадати епопею сааб vs камера котра не зупинялося ні на день, і здається ще й не вечір. Маю віддати належне Сергію треба від незворушно наче сфінкс сприймає всі удари долі і з фатальним виразом обличчя продовжує латати злощасні камери по пять разів на день. Щоправда оце ввечері прийняв ндцать літрів на грудь і пє за Меджибіса, добрий вечір і првлкосрчшде...

Спостереження трьох днів: Грузія краіна фордів транзит з чорними капотами..

День 5 Ну почну з головного, все добре, всі живі здорові. Одинадцята вечора за вікном рохкають поросята, Сааб клеіть латки на непокірну камеру. Сьогодні нажаль не справдилися сподівання наших товаришів і ранок декому з них видався довгим і томним. Сааб на заклики прокидатись показував кудись на йух і не вимовив ні слова поки не промочив горло. Тім том також кляв невідомих ворогів котрі невтомно підливали і підливали йому в чарчину. З горем пополам виповзли з хати, еееем тобто з кемпінгу приблизно одинадцятоі і вирушили до льодовика Челладі. Сьогодні довжина пішого треку склала 22.7 км. Що трішки більше заявлених Саабом ™та десь 6 км в одну сторону™, Пройшли ми всю дистанцію за 6 годин, рухались 4,45 год мінімальна висота 1414м. макс 1862м. Всього зроблено 24620 кроків:-) Хоч день і почався пізно, півшляху періщив дощ і поки дійшли цокотіли зубами, хлюпало в кросівках, і шморгали носом, однак, маю сказати все було не марно, оскільки, біля майже самого льодовика вийшло сонце і ми мали можливість зробити чудові світлини. Витягли прапора і мали хвилинку національноі гордості. Потім біля величезного валуна зробили привал, попили молока з хлібом і не забули пригостити собаку, котра прибилась на початку дня і йшла з нами весь цей неблизький шлях. Потім пішли назад, ну як пішли, я летів вниз немов ошпарений, бо з відеокамери на початку маршруту випала флешка і оскільки погода налагодилась, то купа народу пішла цією дорогою. Нащастя я не марно котився кубарем з гори, і таки встиг знайти флешку поки місцеві корови не наклали на неі зверху кізяків. Шкода, що не встиг помилуватися лісом, що насправді варто зробити. Ліс казковий і я дійсно вірю, що найкращі серіі Володаря Перснів треба знімати саме в Грузіі. Потім спускалися до кемпінгу, фотографували квіти і збирали полуниці. Поки я все це пишу Сааб знайшов одну дірку і встиг заклеіти ще чотири, від чого моя повага зросла мінімум вчетверо... Отже по прибуттю до табору пішли в місто до магазину, розжилися провізією до борщу, а ми з саабом зустріли трьох німецьких велотуристів, котрі педалювали на раритетній техніці десь аж з Турціі. Зайшли до інформаційного центру, але єдина баришня, що там так колоритно горлала на когось потелефону, що ми хлопці не з лякливих, але не витримали таких децибелів і вирішили прийти пізніше. Зайшли пізніше, і вийшли звідти ще швидше... Купили магнітики і пішли до табору. Ввечері був борщ і на сусідньому городі було знайдено джерело з нарзаном. Осьо попив мінералки з городу і на цьому закінчуватиму писанину, а хто читав красавчік, побачимось у наступних серіях. PS всі сплять і лиш только маалеькая маааленькая птичка решила взлететь к самому солнцу.... Лиш тихий шурхіт наждачки об камеру був чутний тийоі грузинськоі ночі..... PS 2 а ще ж будуть і фото.

Date: 2013-08-11 12:47 pm (UTC)
From: [identity profile] svitlja4ok.livejournal.com
Я так розумію, писав ти все дорозі, а зараз просто викладаєш? Якби ти ставив це щодня, можна було б мати щось типу трансляції наживо :)

Date: 2013-08-11 04:19 pm (UTC)
From: [identity profile] mandrivnik.livejournal.com
Ми як були в Грузії, то я постив щодня на нащ місцевий велофорум осьо сюди http://forum.velo.ck.ua/index.php/topic,3177.0.html але потім відстав на декілька днів і пару останніх днів теж не вийшло через брак часу) А вдома як приїхали то купа справ вже була, та може ще матиму нагоду).