mandrivnik: (вовк)
[personal profile] mandrivnik
Повернулися з Турціі, після ночі на безлюдному трикілометровому пляжі з набережною забігли в ту саму кафешку в Батумі і Сааб впевнено і нестримно поглинає місцеві страви
Сьогодні вночі зупинилися поруч французьких мандрівників на лігераді, котрі прямують в сторону Індіі, та про це докладніше трішки потім.

День 11
Батумі круче Маямі
Маленький екскурс в попередній день, коли ми прокотилися вулицями Кутаісі, де побачили чудові велодоріжки, театр, а також місцевого жителя на електровелосипеді Giant, котрий вказав нам дорогу до вокзалу з памятником царю Давиду Будівельнику.Після цього ми зупинилися за містом біля гірського монастиря зведеного тим самим Давидом Будівельником і де його мощі наразі спочивають. Взагалі монастир був центром освіти і культури в ранніх сторіччях,тут була і академія і бібліотека,та і взагалі святі отці мали дуже гарних вид з гори на місто і гірських хребет. Про все це dron, Kassandra, gremlin дізнались пройшовши під три км вгору від табору. В цей самий час інша частина коллективу налагоджувала стосутнки,так би мовити печінкою з місцевим жителем Автанділом і його сімєю. Проявивши стійкість і національну свідомість, та знищивши н-ну кількість літрів вина за процвітання обох народів перемовці досягли певних результатів і вранці нам доставили ще 12 літрів, молоко,хліб і сир. Слава відомій гостинності грузинів. Льоня навіть майже одружився.

Потім неочікувано наступив день 11. Прокинувшись майже до сходу сонця ми зібрали наші речі, погрузили велосипеди на дах маршрутки, бренньіе неопохмеленньіе тела в маршрутку і рушили до Батумі. За декілька годин ми вигрузились в Грузинській перлині у моря. Але ніщо не могло мене підготувати до побаченого. По-перше 12 кілометрова велодоріжка через всю набережну, по-друге купа цікавих речей котрі можна подивитись, це і паркова зона і музикальні фонтани, і дельфінарій і чортове колесо, декілька висотних будівель, численні велопрокати та купа скульптур. За словами місцевих жителів будівництво йде років десять і багато чогт ще в процесі, та і те що є вже чимало. Побудований величезний Шератон готель і ще декілька. Єдине що у нас не склалося з кемпінгом, тому ночували прямо в парку біля моря, цікавий хоч і незвичний досвід, трішки почувалися бродягами, але було классно. Ще знадаю музичний фонтан з тривимірним зображенням. Це було вражаюче дійство. Наразі все, бо сідає батарея.... Далі буде..

Date: 2013-08-12 04:04 pm (UTC)
From: [identity profile] demarcos.livejournal.com
Був в Батумі тиждень тому назад. Брали велосипеди напрокат і каталось вздовж набережної. Дуже кльово було.